RSS

Si profesorii de matematica au lift!

03 Ian

 
6 comentarii

Scris de pe 01/03/2011 în Fotografie, funny, Stiati ca

 

Etichete: ,

6 răspunsuri la „Si profesorii de matematica au lift!

  1. dictaturajustitiei

    01/03/2011 at 19:36

    Bun. Mi-a plăcut mult, chiar mă întrebam ce poate fi, fiind profesoară de –
    matematică.

     
    • mihaisuzuki

      01/03/2011 at 21:23

      Deci sa inteleg ca asta e un fel de post cu dedicatie! 🙂

       
  2. dictaturajustitiei

    01/03/2011 at 21:41

    Pot să îl consider aşa ?
    M-am săturat întreaga mea viaţă să aud bancuri cu …
    olteni.

     
    • mihaisuzuki

      01/03/2011 at 21:43

      🙂 Nu vad legatura dar, de acord, bancurile cu olteni sunt prea multe! Si da, e cu dedicatie pentru toti profesorii de matematica.

       
  3. dictaturajustitiei

    01/03/2011 at 22:01

    Nu am precizat eu. Sunt olteancă. De aceea mi-a plăcut în mod deosebit bancul cu liftul. M-am săturat de vaci aruncate din avion pentru obţinerea laptelui praf, de case fără colţuri, de cămăşi în carouri,…

     
    • mihaisuzuki

      01/03/2011 at 22:11

      :)))Mare adevar!
      P.S. Aia cu aruncatul vacii din avion pentru lapte praf e noua pentru mine!

       

Lasă un răspuns

 
