RSS

3D fara ochelari

17 Ian
 
 

Etichete: ,

6 răspunsuri la „3D fara ochelari

  1. Vio

    01/17/2011 at 16:49

    Man, ai observat ce curios clipeşte tipul? Eu am încercat să-l imit dar fără succes…

     
    • mihaisuzuki

      01/17/2011 at 17:06

      Da.nu mi se pare foarte ok. Cel putin pe termen lung.

       
  2. Parerea Mea

    01/18/2011 at 01:18

    Mai…eu nu stiu ce sa zic… nu imi tare vine sa cred… mi se pare o farsa mai mult decat o descoperire…adica un filmuletz la care ar trebui sa radem nu sa ne miram de ce s-a „descoperit” …LOL

     
  3. Florin Morosan

    01/18/2011 at 09:37

    Suspect cum clipeşte… de zici că şi-a băgat degetele în priză…

     

Lasă un răspuns

 
