RSS

Discutie dintre Mutu si Chivu

22 Apr
Adrian Mutu

Printre cei care au sărit în sprijinul lui Cristi Chivu după incidentul din meciul cu Bari s-a aflat si Adrian Mutu. Briliantul i-a întors astfel serviciul capitanului, după ce acesta i-a luat apărarea public în episodul cu ospătarul albanez.

Alo!
– Da, Adi!
– Ce faci Dorofteeeeeeei?
– Nu fi mă bulangiu…
– Hai mă, mai rîdem şi noi. Ce dracu ai avut cu ăla?
– Nu ştiu, să mă bată mama dacă-mi dau seama…
Adevarul e că Rossi are faţă de ospătar. Oricum, i-ai dat mişto perversa…
– Mai dă-l mă-n…
– Dar nu se face aşa, Cristiiii…
– Dar cum?
– Pendulai stînga-dreapta şi paaaaaam, una pe nănănau. Păi are vreun semn?
– Nu.
– Păi vezi?
– Tu-ţi aduci aminte cum i-am dat-o io lu` ospătaru` ăla de la Constanţa?
– Da` de unde voiai mă să iau rangă?
– Nu, mă, dar zic aşa…
– Păi zici aiurea…
– Dar de albanezul din Florenţa n-ai ce zice…
– Ăla da….
– Artă, tată! Patru zile a stat în spital…
– Bravo, mă….

– Stai să vezi acum ziarele din Romania…
– Da, frate, nu mai poţi să dai şi tu o palmă…
– Dă-i mă încolo de deontologi, cu Contra ai vorbit?
– Da.
– Şi ce ţi-a zis?
– Că nu ştiu să dau cu pumnul…
– De ce, că mie mi-a plăcut…
– Păi cică n-a căzut fraieru…
– Aici are dreptate, nici nu s-a clătinat…
– Mai dă-l mă…

– Păi îl dau, dar acum vezi ce faci la tv!
– Ce sa fac?
– Cum ce să faci, capul plecat şi scuze la greu…
– Aaaa, stai liniştit, nu ştii c-am plîns şi la conferinţa de presă?
– Da, la naţională, corect. Oricum, e bine, tu ai fost lovit la scufiţă… asta te-ajută…
– Sper. Dar ştii cine m-a mai sunat?
– Cine?
– Găniţă.
– Fără mişto!
– Pe bune.
– Şi ce-a zis?
– Nu ştiu, a rîs de tine…
– Da…
– Normal, frate, Găniţă e ZEU. Tu n-ai văzut ce priză-n meclă i-a făcut atunci lu Mudura?
– Da bine măăă, nu mă compar eu cu el…
– N-ai cum, frate. Auzi, dar nu puteai să aştepţi şi tu două secunde, să mute ăia camerele din careu?
– Nu mi-am dat seama…
– Păi vezi că eşti lake? Două secunde dacă întîrziai, îl rupeai în bătaie acolo, pe şase…
– Asta e…
Paris Dakatooo versus Pităr Eeerts…
– Hekomo Hekomo, ego so ego so…
– Hai pa, eşti dus, frate!
– Pa, bă, nebunule. Şi tu…

…tiiit…tiiiit…tiiit…..

 
6 comentarii

Scris de pe 04/22/2011 în funny, Nesimtire, Romania, Stiati ca

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

6 responses to “Discutie dintre Mutu si Chivu

  1. viorel grecu

    04/22/2011 at 22:25

    interesant articolul !!!

     
  2. Florin Morosan

    04/23/2011 at 13:21

    Paşte Fericit alături de cei dragi.
    Toate cele bune!

     
  3. Vio

    04/23/2011 at 14:40

    Sărbători fericite!

     
  4. Satirikon

    04/23/2011 at 19:34

    Sarbatori pascale pline de lumina si pace in suflet. >:D<
    PS: nu sunt priceput la urari -_-

     
    • mihaisuzuki

      04/24/2011 at 17:59

      Multumesc tuturor pentru urari!

      @Satirikon: Nici eu!😀

       

Lasă un răspuns

 
