RSS

Bancul zilei

06 Mai

Un popular orator cauta sa bine dispuna auditoriul: „Cei mai buni ani din viata mea, i-am petrecut in bratele unei femei ce nu era sotia mea!”
Audienta amuteste socata. Oratorul adauga: „… Si acea femeie era mama mea”. Ropote de aplauze….

O saptamana mai tarziu, un manager de top ce asistase la discursul oratorului, doreste sa vada care este efectul glumei asupra sotiei.
Fiind putin ametit dupa cele cateva pahare baute cu colegii dupa servici, spune pe un ton ridicat: „Cei mai buni ani din viata mea, i-am petrecut in bratele altei femei!”
Sotia ingheata socata si nervoasa.
Dupa ce sta manageru’ 20 secunde cautand sa-si aduca aminte care e continuarea glumei, intr-un final, spuse: „… Si nu-mi aduc exact aminte cine era!”

Morala: Don’t copy if you can’t paste!

 
Un comentariu

Scris de pe 05/06/2011 în bancuri, funny

 

Etichete: , , , , , , , ,

One response to “Bancul zilei

  1. sibiu

    05/06/2011 at 23:54

    tare :))

     

Lasă un răspuns

 
